მერე, შაბათს ისევ ქაშუათობის შაბათი ჰქვია. იმ დღეს რამდენი სტუმარიც სოფელში მოგვივიდა, იმდენი მივდივართ სტუმრად ლატალიდან ლენჯერში. იქ შეიკრიბებიან „ქაშუეთის ჯ
მერე, კვირა დღეს, ფუსდის ხარის დაკვლის დღეა.
სოფელი ამ დღისთვის გამოყოფს რვა მამაკაცს. ისინი სოფელს ჩამოივლიან და ვისი ხარიც მოეწონებათ იმას დაავალებენ ამ დღ
"15/04 ლითხêრ 28/04
მერე, სამშაბათ დღეს, „ლითხêრ: ჰქვია. იმ დღს მწყემსებს ხაჭაპურს ვუცხობთ. ისინი ამ ხაჭაპურებს სამწყემსურში წაიღებენ, ან ლასკარში აღავლენენ დ
16/04 ზუზა დიკ 29/04
მერე, ოთხშბათს ზუზა დიკ - ია (ზუზა-დიკ) ეს დღე უქმეა ქარის საწინააღმდეგოდ. მან ხშირად სახურავის ახდა და კანაფის ნათესის წაქცევა იცის და ამ
17/04 სკარხალხêნ 30/04
მერე, ხუთშაბათ დღეს სეტყვის საწინააღმდეგოდაა უქმე. მთელი ლატალი უქმობს ამ დღეს. ლესკარს აცხობენ და ავედრებენ ღმერთს, ან ფუსნაბუასდისას
20/04 გოცობ 30/05
ფუსნა ხარის დაკვლის მერე მოსულ კვირა დღეს ჰქვია „გოცობ“ გოცობა. ამ დღეს დილით გვიჩიანები დავკლავთ ვერძს ჩვენ - ჩვენს ოჯახში. ამ დღეს, ამიტომ,
23/04 ლიგიერგი ლუფხêშ 06/04
გაზაფხულის გიორგობა ყოველთვის 23 აპრილს (ძვ. სტ) ხვდება. იმ დღეს უქმე გვაქვს და ერთმანეთს არაფერს არ ვაძლევთ - ეს საქონლისთვისაა ც
ლიბლაურე//ლიჩდუში
„ლიბლაურე“ ყოველთვის ხვდება მაშინ როცა ხვნა გვაქვს დამთავრებული. ერთ ორშაბათ დღეს ზვარაკად მოგვაქვს ხბო ლასკêრში მთელ სოფელს. ვისაც ეყოლება
07 შუიდ მაისი 20/05
ამ დღეს ხორბლის ყანებში ვიცით ლიდბêში. ნადბêშუნს დააცხობენ და აღავლენენ ლამარიას - ლამარია წელი გვიბეჯითე, მრავალი მოგვეცი შენი წყალობა.
უფლიში ლიფხჟìლ
გოცობის მერე, როცა დაგვიმთავრდება ლასკარის ხარჯი, ფქვილი და ხარის ხორცი, იმ ღამეს ვეძახით „ლიფხჟìლ“ს - დაშლისას. სადიდებელს აღავლენენ იმ ოჯახის
08/ 05 ანღლაბ 21/05
ანღლაბ ყოველთვის არის აღდგომიდან ორმოცი დღის მერე. ამაღლების წინა დღეს მწყემსი მოიტანს არყის ხის ტოტს და მათგან საღამოს გააკეთებს რგოლებ
19/05 ალèნგçერ 01/04
მერე ორშაბათს ალèნგçერი ჰქვია. ამ დღეს თითო ქალი ოჯახიდან წავა ალუნგვერში. ეს სახელი ადგილის სახელია და ჰქვია გელაშში, სადაც დგას ერთი დიდ